Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2017

Θέλω τη βοήθεια σας

Σήμερα το πρωί καθώς οδηγούσα για να πάω στη δουλειά εμφανίστηκε μπροστά μου ένας εξωγήινος που πετούσε χαμηλά. Πετάχτηκε ξαφνικά μπροστά μου, όπως πήγαινα να περάσω το φανάρι στην Νέα Εγνατία. Κόντεψα να τον πατήσω. Κοκαλώνω το αυτοκίνητο και βγαίνω έξω, θυμωμένος. «Είσαι UFO», του λέω. «Το ξέρω. Σιγά το νέο», μου λέει, και με κοίταξε σα να ήμουν και εγώ UFO. Έτρεμα από τα νεύρα μου. Τον πήρα παραδίπλα να τον κεράσω έναν καφέ. Μου διηγήθηκε την ιστορία του.

Ο τύπος είναι δικηγόρος στο πλανήτη του. Έχει έλθει στην γη ως εκτελεστής της διαθήκης ενός μεγάλου φυλάρχου που πέθανε πρόσφατα. Ο φύλαρχος ήταν πάρα πολύ πλούσιος αλλά ήταν μόνος του στον κόσμο. Μια μέρα καθώς κοιτούσε με το τηλεσκόπιο του όλο τον γαλαξία, έφτασε και στην Ελλάδα. Εκεί είδε ανθρώπους να υποφέρουν από έλλειψη χρημάτων. Αποφάσισε να τους βοηθήσει. Φώναξε τον συμβολαιογράφο του και έκανε διαθήκη. Μετά τον θάνατο του, η περιουσία του, που ξεπερνάει το 1 τρις γήινα Ευρώ, θα πρέπει να πάει στους Έλληνες που είναι λίγο ζωντόβολα αλλά κατά βάθος είναι καλοί άνθρωποι και δεν πρέπει να ταλαιπωρούνται. Πριν από ένα μήνα, ο φύλαρχος πέθανε και το UFO ο συμβολαιογράφος ήλθε αμέσως να εκτελέσει την διαθήκη. Θα ερχόταν νωρίτερα αλλά περίμενε να πιάσει καλή ισοτιμία στο διαγαλαξιακό συνάλλαγμα.

Δυστυχώς όμως αυτός, ενώ είναι συμβολαιογράφος στον πλανήτη του, δεν έχει καμιά δικαιοδοσία πάνω στην γη, καθώς είναι διαφορετικός πλανήτης. Μου πρότεινε όμως να ορίσει εμένα ως νόμιμο εκπρόσωπο του στον πλανήτη μας. Εγώ θα έχω την ευθύνη της διαχείρισης αυτής της περιουσίας. Το πρόβλημα είναι ότι για να γίνει αυτό πρέπει να πληρωθεί ένα διαγαλαξιακό παράβολο δέκα εκατομμυρίων γήινων Ευρώ.

Το ποσό είναι αστείο συγκρινόμενο με το μέγεθος της περιουσίας αλλά δυστυχώς  εγώ αυτή την στιγμή δεν ευκολύνομαι με τόσα μετρητά. Όσοι φίλοι και φίλες το επιθυμούν, μπορούν να συνεισφέρουν και σε μια, το πολύ δύο, εβδομάδες, που θα εισπράξω την διαθήκη, τους τα επιστρέφω στο δεκαπλάσιο. Μάλιστα δεκαπλάσιο! Ο διαγαλαξιακός νόμος είναι σαφής. «Σε περιπτώσεις διευκόλυνσης είσπραξης χρημάτων προερχόμενων από διαθήκη φυλάρχου, το ποσό που επιστρέφεται είναι δεκαπλάσιο του καταβληθέντος».

Παρακαλώ επικοινωνήστε στο inbox. Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου