Δευτέρα, 26 Δεκεμβρίου 2016

On the second day of Christmas...

Αισθάνομαι λίγο άσχημα. Δεν δημοσίευσα φωτογραφία από το γιορτινό τραπέζι μας με την γαλοπούλα, τους λαχανοντολμάδες, την τηγανιά και τα γλυκά και βγάλατε το συμπέρασμα ότι απλώς δεν φάγαμε. Είναι λογικό. Γιορτή που δεν δημοσιεύεται στα social media, απλώς δεν έχει γίνει.

Είναι εξαιρετικά συγκινητικό ότι από το πρωί χτυπάει το κουδούνι του σπιτιού ασταμάτητα. Φίλοι και φίλες, φορώντας τα καλά τους, πριν ακόμα γράψουν το R.I.P. του Τζόρτζ Μάικλ, περνούν και μου φέρνουν τάπερ με ότι περίσσεψε από τo πλούσιο χθεσινό τραπέζι τους.

Εμείς τώρα πια τα οργανώνουμε σε κατηγορίες. Έχω τα τάπερ με τις γαλοπούλες συνοδευόμενα από μικρότερα που περιέχουν την γέμιση. Δεν θέλω να φανώ αγνώμον αλλά δεν μπορώ να μην σημειώσω ότι  τα δεύτερα είναι σαφώς μικρότερα από τα πρώτα και αυτό σημαίνει ότι σε κάποια σπίτια φίλων, δεν τηρήθηκε ο κανόνας που πάντα εφαρμόζουμε στο σπιτικό μας. «Αν θέλεις να φας γέμιση, πρέπει να φας και γαλοπούλα». Ποιος θα το φάει το άνοστο πουλί, μόνο του; Κάτι σαν τα προαπαιτούμενα της Τρόικα.

Παραδίπλα τα τάπερ με τους λαχανοντολμάδες. Τα έχω χωρίσει σε δύο ομάδες. Στην πρώτη έχουν χρησιμοποιήσει κανονικό λάχανο και στη δεύτερη τουρσί. Αρμιά που λένε και στην δυτική Μακεδονία. Μου αρέσουν και τα δύο και μάλλον θα έχουμε να φάμε από δαύτα μέχρι και το Πάσχα, που όμως πέφτει αρκετά νωρίς το 17 και έτσι το γεγονός δεν είναι τόσο εντυπωσιακό όσα φαίνεται.

Τα τάπερ με την τηγανιά λέω να τα ζεστάνω και να έχω να κερνάω μαζί με κανένα τσιπουράκι στους επόμενους που θα μου φέρουν την ανθρωπιστική βοήθεια.

Το καλύτερο τραπέζι πάντως είναι αυτό της δεύτερης μέρας. Τρως ότι και την πρώτη αλλά το κάνεις φορώντας μαλακές φόρμες, παντόφλες αρκουδάκια και αφού έχεις κατασταλάξει στο τι σου άρεσε και τι όχι και δεν αναλώνεις τον χρόνο και τις θερμίδες, που σου αναλογούν, σε ανούσιες δοκιμές.

Οι Εγγλέζοι τις ονομάζουν boxing days. Εγώ θα τις έλεγα ημέρες του ξαναζεσταμένου φαγητού, του ραχατιού και της μουργιέλας.

On the second day of Christmas my true love gave to me a tupper full of leftovers!


Χρόνια Πολλά και Καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου