Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2016

Προσοχή!

Από χθες νιώθω απίστευτα κακός και μόνος και αυτό είναι πολύ άσχημο τέτοιες μέρες.

Ακολουθώντας την συμβουλή πολλών φίλων μου δεν αποδέχτηκα τα επίμονα αιτήματα φιλίας από  τον Α CHRISOPHER DAVIES και την JESSICA DAVIES. Σκέφτομαι ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι μοναχικές ψυχούλες που άπλωσαν ένα χέρι προς το μέρος μου και εγώ τους το αρνήθηκα.  Η αλήθεια είναι ότι μου είχαν γίνει λίγο τσιμπούρια, όπως υποθέτω και σε όλους τους άλλους που αποφάσισαν τον εξοστρακισμό τους από την μεγάλη χαρούμενη παρέα μας στο facebook. Είναι όμως αυτός λόγος για να καταδικάσεις δύο ανθρώπους στη μοναξιά στο μέσο της γιορτινής περιόδου των Χριστουγέννων;

Με το μυαλό μου γεμάτο με μαύρες σκέψεις αποφάσισα να μου επιβάλω μια τιμωρία. Αποφάσισα να μην ανοίξω το βίντεο «ο χορός του Πάπα» που το είχα σε δέκα διαφορετικές εκδόσεις, όπως φυσικά και όλοι οι άλλοι που μου συνέστησαν να μην το ανοίξω. Θα μείνω με την απορία αν ο Πάπας χορεύει σάμπα ή ζεϊμπέκικο. Αλλά τέτοιος που είμαι καλά να πάθω.

Τώρα πια είμαι στενοχωρημένος, αλλά ασφαλής. Κανένας δεν θα μπορέσει να μορφοποιήσει το κινητό μου, όπως  με επεσήμαναν οι φίλοι μου σε όλα αυτά τα μηνύματα που μου έστειλαν. Είμαι σίγουρος ότι και οι φίλοι μου γνωρίζουν πολύ καλά τι είναι η μορφοποίηση του κινητού και αγωνίστηκαν σκληρά για να την αποφύγουν.

Κάπου μέσα μου βαθιά, πιστεύω ότι ίσως να ήμουν υπερβολικός και σκληρός. Κατά πάσα πιθανότητα αρκούσε και μόνο η δήλωση προς κάθε δημόσια αρχή και πράκτορα ξένης κυβέρνησης με βάση τα άρθρα Α1, Α2 και Α3 της συνθήκης των Βερσαλλιών, αν δεν κάνω λάθος. Αλλά, όπως λένε και στην Πελοπόννησο, «one can never be too careful». Έτσι έφαγαν το μπλοκ τους ο  CHRISOPHER και η JESSICA, έφαγε και η μαρμάγκα το βίντεο του Πάπα και η όμορφη παρέα μας είναι πλέον ασφαλής.


Ουφ άγιο είχαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου