Σάββατο, 1 Οκτωβρίου 2016

Σεπτέμβριος, Οκτώβριος, Νοέμβριος, Δεκέμβριος

Ήλθε λοιπόν και ο Οκτώβριος. Ο Οκτώβριος, καλοί μου φίλοι, είναι ο μόνος μήνας της σειράς που άρχισε τον Σεπτέμβριο και πάει μέχρι το τέλος του χρόνου, ο οποίος δεν έχει «μ» στο ονοματάκι του.

Σιγά το νέο θα νου πείτε.

Δείτε πόσοι άνθρωποι τον γράφουν λάθος και μετά ελάτε να μου κάνετε τον έξυπνο.

Προσωπικά είμαι γνωστός ανορθόγραφος και οι προσπάθειες των δασκάλων μου, στα πρώτα σχολικά χρόνια, να μου μάθουν να γράφω σωστά, μεταξύ άλλων, τον μήνα αυτό στην «ημερομηνία» του καθημερινού τετραδίου έπεφταν στο κενό.

Ό,τι δεν κατάφεραν οι δάσκαλοι, το κατάφερε η εφημερίδα «Οχτώβρης»! Την εφημερίδα αυτή, εξέδιδε, εκείνα τα χρόνια, κάποια από τις ευάριθμες κομμουνιστικές φράξιες και πουλιόταν από αλαλάζοντες νεολαίους του κόμματος, στο πεζοδρόμιο στην διασταύρωση Εγνατίας και Βενιζέλου. Περνούσα λοιπόν από εκεί, επιστρέφοντας στο σπίτι μου στο Αι Δημήτρη, και τους άκουγα να φωνάζουν το όνομα της εφημερίδας.

Ήταν ο συνειρμός που χρειάστηκε, στο λιγοστό μυαλό μου, για να μάθω επιτέλους ότι είτε τον πεις «Οχτώβρη», είτε Οκτώβριο, «μ» δεν παίρνει. Αυτή αποτελεί και την μόνη ίσως θετική συνεισφορά του κομμουνισμού στην μόρφωση μου.

Το ξέρω δεν σας νοιάζει αλλά το θυμήθηκα διαβάζοντας και ακούγοντας τον κόσμος να εύχεται «καλό μήνα» και αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί σας. Καλό μήνα, λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου