Τρίτη, 9 Αυγούστου 2016

Θεά!

Την αμαρτία μου θα την πω. Δεν τον έπαιρνα και πολύ στα σοβαρά. Έχει αυτό το εκκεντρικό στυλ, που δεν μου πολυταιριάζει, χρησιμοποιεί μια περίεργη γλώσσα και δεν μασάει τα λόγια του. Όταν αποφάσισε να διεκδικήσει τον δήμο του Μαραθώνα σκέφτηκα ότι είναι ένας ακόμα επώνυμος που εξαργυρώνει την αναγνωρισιμότητα του για να λάβει ένα δημόσιο αξίωμα. Θα κάνει το κέφι του και θα ξαναγυρίσει από εκεί που ήλθε κάνοντας… τίποτα.

Τις τελευταίες μέρες διαβάζω για τον τρόπο που χειρίστηκε την υπόθεση με την κατασκήνωση των ΑμΕΑ που βρίσκεται στον δήμο του. Κύριε Ψινάκη, έχετε τον θαυμασμό και τον σεβασμό μου. Αχ να είχαμε μερικούς ακόμα σαν και σας στην Ελλάδα! Χορτασμένους, ικανούς ανθρώπους που δεν θα διστάσουν να πουν τα πράγματα με το όνομα τους. Ανθρώπους που δεν θα φοβηθούν να συγκρουστούν και να φέρουν αποτελέσματα. Ανθρώπους σαν αυτόν που είδε το πρόβλημα με τα παιδάκια και έκανε ότι έπρεπε για να βρει τη λύση. Χτύπησε πόρτες. Πολέμησε. Ελίχτηκε μέσα στην δαιδαλώδη Ελληνική γραφειοκρατία και «την βρήκε την άκρη». Ελπίζω, ότι τώρα θα στείλει στον εισαγγελέα και τους κλεφταράδες που λυμαίνονται το δημόσιο.

Έχω βαρεθεί τα λιγούρια με τα μεγάλα λόγια και την μικροαστική μίζερη νοοτροπία. Αυτούς που υψώνουν την επανάσταση για να κρύβουν τον διορισμό του άχρηστου κολλητού, την συγκάλυψη του κλεφταρά ομοϊδεάτη γιατί «έλα μωρέ, όλοι έτσι κάνουν». Αυτούς που παλεύουν στα λόγια και κοιμούνται στην πράξη.

Θέλω αποτελέσματα και όχι εκθέσεις ιδεών. Θέλω συγκρούσεις, όπου χρειάζεται, και συνθέσεις, όπου είναι δυνατό. Δεν μου αρκεί να μου λες ότι είσαι ικανός και να συμφωνούν μαζί σου και τα λιβανιστήρια σου. Αν είσαι διαφορετικός να μου το δείξεις στην πράξη για το καλό αυτών που σε εμπιστεύτηκαν και όχι για να φτιάξεις το όμορφο προφίλ σου και να ικανοποιήσεις την ματαιοδοξία σου. Κάνε μια κίνηση Ψινάκη να πιστέψουμε και εμείς ότι δεν μας έπιασες κορόιδα.

Όσο θα περιμένω, και μάλλον θα περιμένω πολύ, δεν μπορώ να αποφύγω την «ευκολία» και να σας πω «Κύριε Ψινάκη είσαστε Θεά». Άντε και στα δικά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου