Κυριακή, 12 Ιουνίου 2016

Σε μισώ



Σε μισώ γιατί δεν είσαι σαν εμένα.

Σε μισώ γιατί δεν είσαι μαζί μας, άρα είσαι με τους άλλους.

Σε μισώ γιατί έχεις αυτό που δεν έχω εγώ.

Σε μισώ γιατί πιστεύεις σε άλλο Θεό, γιατί αγαπάς άλλη ομάδα, γιατί ψηφίζεις άλλο κόμμα.

Σε μισώ γιατί μισώ τον εαυτό μου και την ζωή μου.

Σε μισώ γιατί μου φαίνεται πιο εύκολο από το να σε αγαπώ ή απλώς να σε αποδέχομαι όπως είσαι.

Σε μισώ και θα σε σκοτώσω. Δεν θέλω να υπάρχεις. Δεν με νοιάζει ποιος πραγματικά είσαι. Δεν με νοιάζει αν είσαι καλός ή κακός, ωραίος ή άσχημος, έξυπνος ή χαζός. Με νοιάζει η ετικέτα, που σου φοράω και μαζί με την ετικέτα θα σκοτώσω και σένα. Μαζί με σένα το δικαίωμα όλων των άλλων να ζουν και να εκφράζονται ελεύθερα.

Η ανθρώπινη ζωή κρέμεται από μια σφαίρα, κρυμμένη μέσα σε ένα κουμπούρι. Η ανθρώπινη ζωή κρέμεται από μερικά γραμμάρια εκρηκτικών  που χειρίζεται ένα διαταραγμένο μυαλό. Το διαταραγμένο μυαλό είναι ένα φονικό όπλο στα χέρια αυτών που μπορούν να το χειριστούν κατάλληλα για την επίτευξη των σκοπών τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου