Κυριακή, 3 Απριλίου 2016

Δεν με βλέπω να αλλάζω



«Μου την πέφτουν» κατά καιρούς φίλοι και «φίλοι».

«Γράφεις, κρίνεις, κατακρίνεις, μηδενίζεις. Εσύ τι προτείνεις; Πρέπει να είσαι ρεαλιστής».

Γράφω αυτά που σκέφτομαι και αυτά που νιώθω. Προσπαθώ να είμαι ήπιος και κόσμιος, στον τρόπο που εκφράζομαι, ακόμα και απέναντι σε αυτούς που δεν αξίζει τέτοια αντιμετώπιση.  Δεν έχω ζητήσει, ούτε πρόκειται να το κάνω στο μέλλον, την ψήφο κανενός. Δουλεύω σκληρά, αγωνίζομαι, δημιουργώ και πολεμάω κάθε μέρα για την επιβίωση της οικογένειας και της επιχείρησης μου, σε ένα εξαιρετικά εχθρικό περιβάλλον. Τίποτε δεν μου χαρίστηκε, ούτε ζήτησα ποτέ να μου χαριστεί. Δεν ανήκω σε κάποιο κόμμα. Δεν έχω πει ότι έχω λύσεις. Ως πολίτης εκφράζω τους φόβους μου, τις ανησυχίες μου και δυστυχώς, συχνά πυκνά την απογοήτευση μου με όσα κάνουν ή δεν κάνουν, αυτοί που έχουν πει ότι έχουν λύσεις και έχουν ζητήσει και πάρει την ψήφο μας.

Βρίσκομαι σε μια ηλικία που έχω δει πολλούς «σωτήρες» να ασελγούν επάνω στον τόπο, την ζωή και την λογική μου. Είμαι ρεαλιστής και γνωρίζω ότι αυτό δεν θα αλλάξει. Ούτε και εγώ θα αλλάξω και έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να βαφτίσω το στραβό ίσιο και το λάθος σωστό.

Καλημέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου