Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2016

Καθαρά Δευτέρα

Μεγάλωσαν τα παιδιά μου και τώρα μπορώ να το ομολογήσω ευθαρσώς και δημοσίως. Δεν έχω ιδέα πώς φτιάχνουν τον χαρταετό. Είμαι εντελώς άχρηστος. Τέλειωσα πολυτεχνείο, μελετάω, σχεδιάζω, χτίζω αλλά όταν έλθει η ώρα του πολυγωνικού χάρτινου εχθρού, δέχομαι συντριπτικές ήττες. 

Ακόμα και έτοιμο να τον αγοράσω πρέπει να μου δέσουν την ουρά, τα σχοινιά, ακόμα και την καλούμπα και τότε μόνο θα μπορέσω να τον πετάξω. Αν μάλιστα τύχει να έχει ευνοϊκό τυφώνα… ποιος με πιάνει! Θα τελειώσουμε όλη την καλούμπα και θα χαιρετάμε γλάρους και πιλότους. Με λιγότερα από πέντε μποφόρ, δεν υπόσχομαι τίποτα.

Εγώ είμαι φτιαγμένος για άλλα πράγματα. Δώσε μου λαγάνα με ταραμοσαλάτα και εκεί να δεις τέχνη. Βάλε και ντολμαδάκια, πρόσθεσε και κανένα χταποδάκι για να συνοδεύσει χυλωμένους γίγαντες και μετά φέρτε ούζα και καλή παρέα.

Καλή Σαρακοστή, με ότι του ταιριάζει του καθενός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου