Σάββατο, 2 Μαΐου 2015

Ζω σε μια χώρα χωρίς προοπτική



Καλημέρα.
 
Ζω σε μια χώρα χωρίς προοπτική.

Βαρέθηκα τις εικονικές εκτελέσεις. Θα πτωχεύσεις, θα βγεις από το ευρώ, θα πεινάσεις.

Βαρέθηκα την κάθε μέρα να είναι χειρότερη από την προηγούμενη. Μαθητευόμενοι μάγοι πειραματίζονται στου κασίδη το κεφάλι. Φύγε εσύ να έλθω εγώ. Όχι για σένα, αλλά για μένα. Για την τσέπη μου, για την αρχομανία μου ή απλά για την τρέλα μου. Θα δοκιμάσω. Αν κερδίσω κέρδισα. Αν χάσω έχασες.

Πιστεύω στην Ελλάδα που διοικώ αλλά τα λεφτά μου, τα δικά μου λεφτά θα τα βγάλω έξω για σίγουρα. εσύ να τα φέρεις εδώ.

Βαρέθηκα όλα να αλλάζουνε και όλα να μένουν τα ίδια. Ότι και να κάνεις δεν είναι αρκετό.
Στου Ελληνισμού το χειρότερο κομμάτι, στην Ελλάδα ζεις.

Άντε παρατάτε μας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου