Σάββατο, 22 Νοεμβρίου 2014

e-αγελάδα



Ξύπνησα πρωί, πήγα και άρμεξα την e-αγελάδα μας και ήλθα στο Eco n Design. Μου αρέσει πολύ αυτή η νέα διαδικασία των αυτόματων πωλητών γάλακτος THESγάλα. Έτσι και αλλιώς τρελαίνομαι για όλα τα ηλεκτρονικά και γκαντζετοειδή. Μου αρέσει να βλέπω το e-μαστάρι να γεμίζει το γυάλινο μπουκάλι. 

Αργότερα στο σπίτι, μου αρέσει να σερβίρω το γάλα από το ιδρωμένο γυάλινο δοχείο που μου δείχνει το περιεχόμενο του λαχταριστό. Ίσως κάπου βαθιά στο υποσυνείδητο μου να ανασύρονται μνήμες από τα παιδικά χρόνια, τότε που ένας καθόλου e-πωλητής, ο κυρ Παναγιώτης, μας έφερνε το φρέσκο γάλα στην πόρτα. Από το προηγούμενο βράδυ αφήναμε τα άδεια μπουκάλια έξω από την πόρτα. Αξημέρωτα περνούσε εκείνος με μια μεγάλη τσάντα με μαυροκόκκινα καρό από έξω, η οποία περιείχε 6 μπουκάλια. Έπαιρνε τα άδεια και άφηνε τα γεμάτα. Όταν υπήρχαν ανάγκες, μεγαλύτερες από τις συνηθισμένες, έβρισκε ένα ευγενικό σημείωμα από τη μητέρα μου και άφηνε περισσότερα.
Πληρωνόταν μια φορά την εβδομάδα για την κατανάλωση των προηγούμενων ημερών. 

Έχω την εντύπωση ότι μετά από συνεννόηση μπορούσε να σου φέρει και βούτυρο ή γιαούρτι. Θυμάμαι μερικές φορές να παραμονεύω για να δω τον αόρατο γαλατά με τη μαγική τσάντα. 

Λες τελικά για αυτό να το THES;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου