Σάββατο, 16 Μαΐου 2015

Κούγκι αλλά για ποιόν;




Διαβάζω ότι η κυβέρνηση έχει κάνει ότι μπορούσε, ότι πάλεψε και ότι τώρα πρέπει να την στηρίξουμε γιατί μέχρι εδώ και δεν πάει παραπέρα.

Να σε στηρίξω Αλέξη μου, αλλά σε τι ακριβώς; Σε αυτά που έλεγες πριν από τις εκλογές ή σε αυτά που ψελλίζεις τώρα;

Να σε στηρίξω Αλέξη και να πάμε στο Κούγκι. Πες μου όμως σε παρακαλώ πού θα βρίσκομαι εγώ, μετά το Κούγκι και πού ο Βαρουφάκης ή εσύ; Ποιος από τους τρεις μας δε θα έχει να δουλέψει ή να φάει; Γιατί ήρωας, Αλέξη μου, διακινδυνεύοντας τα οπίσθια άλλων, γίνεται ο καθένας.

Να σε στηρίξω Αλέξη μου αν μου δώσεις έστω και ένα μικρό σηματάκι ότι διαφέρεις από τους προηγούμενους και, πολύ φοβάμαι, και τους επόμενους. Ότι η πολιτική σου δεν έχει ως βάση το ότι έχουμε λίγους δημοσίους υπαλλήλους και άρα πρέπει να διορίσουμε και άλλους. Ότι πρέπει να επιβραβεύσουμε τα δικά μας παιδιά και να προσλάβουμε ξανά καθαρίστριες και υπαλλήλους ΕΡΤ και τρέχοντας να κεράσουμε καφεδάκια τους ΔΕΗτζήδες.

Να σε στηρίξω Αλέξη μου αν μου εξηγήσεις σε τι διαφέρει η απόφαση σου για τα αεροπλάνα, μοντέλο από την κατοχή με φωνή σοπράνο, από αντίστοιχες αποφάσεις των προκατόχων σου τις οποίες κατήγγελλες και πολεμούσες, και καλά έκανες, όσο ήσουν στην αντιπολίτευση.

Να σε στηρίξω Αλέξη μου αν μου πεις σε τι διαφέρουν οι δικοί σου καβαλημένοι, βλαμμένοι, από τους προηγούμενους.

Να σε στηρίξω Αλέξη μου, αν μου εξηγήσεις γιατί θα πρέπει όλα να τα ελέγχει το κόμμα και ο συνδικαλιστής. Γιατί ο καθένας μπορεί να σπάει και να ρημάζει την δημόσια περιουσία και η αστυνομία δεν πρέπει να την προστατεύει.

Να σε στηρίξω Αλέξη μου, αν μου εξηγήσεις γιατί ο αμετανόητος δολοφόνος μπορεί να βγει και να «εκτίσει την ποινή του από το σπίτι του» ενώ ο φουκαράς που χρωστούσε στην εφορία ή το ασφαλιστικό ταμείο θα παραμένει στην φυλακή παρέα με πρεζόνια και σωματέμπορους. 

Να σε στηρίξω Αλέξη μου γιατί ο δικός σου υπουργός με τα ποσοστά επί των επαναπροσλήψεων είναι πιο ηθικός από αυτούς από τους οποίους παρέλαβε και έκαναν περίπου τα ίδια.

Να σε στηρίξω Αλέξη μου αν μου δώσεις έστω και ένα σημαδάκι ότι τον επιχειρηματία και τον εργαζόμενο του ιδιωτικού τομέα δεν το βλέπεις ως εχθρό που πρέπει να εξοντώσεις. 

Να σε στηρίξω Αλέξη μου αν μου δείξεις ότι έχει όραμα και κάποιο σχέδιο για το μέλλον.

Να σε στηρίξω Αλέξη μου αν καταλάβω ότι ελέγχεις την κυβέρνηση ή το κόμμα σου. Ότι δεν είσαι δέσμιος και του τελευταίου γκρουπούσκουλου ή κομματικού βαρόνου και δεν προλαβαίνεις να εξαργυρώνεις επιταγές προς αυτόν.

Έλεγα να σε στηρίξω Αλέξη μου αλλά μια από τα ίδια είσαι και εσύ. Προστατεύεις τα οπίσθια τα δικά σου και των δικών σου. Πουλάς ανέξοδη, για εσένα, επανάσταση και μου στέλνεις να πληρώσω τον λογαριασμό. Σήμερα το βράδυ, που θα γυρίζεις στο σπίτι, πες στον Ερνέστο ότι δεν έχει να φοβάται τίποτα. Μακάρι να μπορούσα να κάνω το ίδιο και εγώ με τα δικά μου παιδιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου