Κυριακή, 15 Μαρτίου 2015

Ο καφές


Ετοιμάζομαι να πιώ τον τρίτο καφέ της ημέρας. Μου αρέσει να ξυπνάω νωρίς και έτσι όλα τα κάνω γρήγορα.
 
Καφές φίλτρου με άρωμα … καφέ. Δεν αντέχω τις γεύσεις κολόνια. Αν ήθελα να πιώ σοκολάτα, φουντούκι, αμύγδαλο ή Chanel no 5, θα έπινα σοκολάτα, φουντούκι, αμύγδαλο ή Chanel no 5. Δεν θα τα έβαζα μέσα στο καφέ μου…

Ο καφές, για μένα, πρέπει να μυρίζει καφέ. Να είναι δυνατός, πολύ δυνατός και να έχει μέσα φρέσκο άπαχο γάλα. Ξέρω ότι λένε ότι το γάλα μέσα στο καφέ δεν κάνει καλό. Σκασίλα μου. Έτσι μου αρέσει έτσι τον πίνω. Ήμουν κάποτε σε ένα επαγγελματικό γεύμα στην Γαλλία. Όταν ήλθε η ώρα του καφέ και ζήτησα και γάλα, γυρίζει μια Γαλλίδα και μου λέει «ζις ις βερι μπεντ φορ γιορ στομακ». Ναι μωρή, τρώτε ότι ξύγκι και βούτυρο υπάρχει, όλες τις αηδίες του ζωικού βασιλείου και σας έφταιξε το γαλατάκι μέσα στον καφέ. Τέλος πάντων, μου αρέσει να ζω επικίνδυνα. Στην κόψη του ξυραφιού, και έτσι βάζω γάλα στο καφέ μου. Το γάλα δεν πρέπει να είναι ζεστό γιατί έτσι εξασφαλίζω ότι δεν θα καώ με την πρώτη γουλιά. Η ζάχαρη φυσικά απαγορεύεται. Αν θέλω γλυκό υπάρχει πάντα ο μπακλαβάς.

Δεν αγαπάω τους καφέδες υπερπαραγωγές. Πας να πάρει ένα καπουτσίνο και σε αρχίζουν. Με αφρόγαλα ή με σαντιγί. Κανέλα θέλετε; Τρούφα; Να κάνω ένα σχεδιάκι στον αφρό; Λοιπόν κοπελιά, πολύ το κουράσαμε. Έναν καφέ ζήτησα όχι να χτίσουμε σπίτι. Ο καπουτσίνο θέλει αφρόγαλα το ίδιο ποθώ και εγώ. Κανέλα στο ρυζόγαλο, την μπουγάτσα και το σαλέπι. Τρούφα στις πάστες. Σχεδιάκια να κάνεις στο χαρτί όταν περιμένεις να έλθει ο πελάτης, αν έχεις καλλιτεχνικές ανησυχίες. Εγώ δεν θέλω να πίνω τον καφέ μου και να έχω τύψεις ότι κατέστρεψα την Μόνα Λίζα του αφρόγαλου.

Παναγίτσα μου. Τι γκρινιάρης!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου